L’Ajuntament de Móra d’Ebre ha iniciat els treballs d’arranjament de 10 quilometres de camins forestals per tal que esdevinguin vials aptes per als vehicles d’extinció d’incendis.
Els camins objecte de les actuacions són:
- Camí de Sant Jeroni a la Carretera
- Camí de Santa Magdalena als Aiguamolls
- Camí de les Solanes
- Camí de la Font del Tomo
- Camí de l’Ermita de Santa Magdalena
Les obres consisteixen en el refinat, perfilat i millora del ferm així com la construcció d’un paviment de formigó d’uns 220 metres a un tram del camí de Sant Jeroni a la Carretera.
El pressupost d’aquests treballs ha estat objecte de subvenció per part del Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, dins la convocatòria d’ajuts per la prevenció d’incendis forestals 2022. El cofinançament d’aquesta actuació ha estat el següent: un 57 % amb fons propis del DACC i un 43 % per part del Fons Europeu Agrícola de Desenvolupament Rural (FEADER).
Les obres són realitzades per dos empreses locals i es preveu que finalitzin abans del 20 de setembre de 2023.